Termenii si Conditiile

Termeni și Condiții

Ultima actualizare pe data de 10 August 2020

INFORMAȚII GENERALE

1. Site-ul www.allu.ro este proprietatea S.C. HOLIV ECOPLANT S.R.L., persoană juridică de naționalitate română, având sediul social în sat Eriu Sâncrai, comuna Craidorolț, nr. 392, județ Satu Mare, având număr de ordine în Registrul Comerțului J30/859/23.09.2016, cod unic de înregistrare fiscală RO 36582066, denumită pe parcursul acestor termeni și condiții ”Vânzător”.
2. Vânzătorul este producător și procesator de alune certificate ecologic, și vinde produsele sale către persoane fizice prin intermediul site-ului www.allu.ro și a showroom-ului-magazin situat pe strada Înfrățirii, nr. 137C, orașul Tășnad, județul Satu Mare.
3. Persoanele juridice care doresc achiziționarea produselor comercializate de la vânzător, sunt rugate să se adreseze la datele de contact afișate pe site.
4. Persoana fizică care comandă și achiziționează produse prin intermediul site-ului www.allu.ro, este denumit pe parcursul acestor termeni și condiții, “cumpărător”.
5. Înainte de efectuarea oricărei tranzacții Cumpărătorul este obligat să ia la cunoștință și să accepte termenii și condițiile bifând căsuța “Sunt de acord cu termenii și condițiile“. Pentru folosirea în bune condiții a site-ului, Cumpărătorul are obligația de a citi cu atenție “Termeni și condiții” prevăzute în acesta.
6. Toate comenzile efectuate prin intermediul site-ului www.allu.ro vor fi validate în limita stocului disponibil, vânzătorul rezervându-și dreptul de a limita cantitățile comandate de către cumpărător sau de a refuza livrarea unei comenzi fără explicații suplimentare.
7. Număr de telefon serviciul de relații cu clienții: 0752137457, apelabil în zilele de luni-vineri, între orele 08:00-16:00
8. Adresa de email: contact@allu.ro
9. Site-ul este accesibil cumpărătorului 24 de ore din 24, 7 zile din 7 în afara cazurilor în care se efectuează operațiuni de mentenanță.

MODIFICARE TERMENI ȘI CONDIȚII

1. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica în orice moment “Termenii și Condițiile”, Cumpărătorul urmând să fie înștiințat despre aceste modificări în momentul accesării site-ului. Continuarea folosirii site-ului prin comandarea și achiziționarea de produse, se consideră acceptul acestuia cu privire la modificările făcute. Noile condiții vor fi aplicate oricărei comenzi/tranzacții începând din ziua modificării acestora.
2. Cumpărătorul este sfătuit ca, anterior emiterii/validării unei comenzi, să consulte cu atenție “Termenii și Conditiile” pentru a putea lua la cunoștință despre modificările apărute.
3. Ultima actualizare a documentului denumit “Termeni și Condiții” a fost efectuată în data de: 30.07.2020.

PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

1. Încrederea dumneavoastră în serviciile și personalul nostru este una din principalele noastre preocupări. În acest sens, pentru a vă furniza cea mai bună experienţă posibilă, ne concentrăm pe continua îmbunătăţire în întreaga noastră activitate. S.C. HOLIV ECOPLANT S.R.L. cunoaște importanța datelor dumneavoastră personale și se angajează să protejeze confidențialitatea și securitatea acestora.
2. Conform cerinţelor Regulamentului 2016/679/UE pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal S.C. HOLIV ECOPLANT S.R.L. are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale care îi sunt furnizate.
3. Scopul colectării datelor personale este informarea cumpărătorilor privind situația contului de pe www.allu.ro, evolutia și starea comenzilor, precum și pentru reclamă, marketing și publicitate. Astfel putem informa cumpărătorii privind ofertele curente, putem trimite cupoane cadou sau alte mesaje speciale. Nu sunteți obligat/ă să ne furnizați aceste date personale care ne sunt necesare în vederea înregistrării contului, a procesării comenzilor și a includerii în baza de date a clienților noștri. Necomunicarea datelor personale va avea ca efect imposibilitatea înregistrării unui cont, a plasării de comenzi și neparticiparea dvs. la concursurile organizate de societatea noastă.
4. Nu utilizăm datele cu caracter personal pentru prelucrare automatizată și nici pentru realizarea de profile. Nu luăm niciodată decizii automate cu privire la dumneavoastră. Utilizăm mijloace tehnice pentru stocarea datelor în condiții de securitate. Nu prelucrăm date în scopuri secundare incompatibile cu scopurile pentru care le-am colectat.
5. Pentru a accesa site-ul nostru nu este nevoie să ne furnizaţi niciun fel de date cu caracter personal. Totuși pentru a face vizita pe site cât mai plăcută și pentru a permite utilizarea anumitor funcții, sunt folosite așa-numitele module cookie. Acestea sunt mici fișiere text ce sunt stocate pe dispozitivul dvs. Unele dintre modulele cookie utilizate pe site sunt șterse după încheierea sesiunii browserului, adică după închiderea browserului (așa-numitele cookie-uri de sesiune). Alte module cookie rămân pe dispozitivul dvs. și permite ca vânzătorul să vă recunoască browserul la următoarea vizită a dvs. (cookie-uri persistente). Puteți ajusta opțiunile browserului dvs. astfel încât să fiți informat cu privire la setarea cookie-urilor și să decideți în mod individual acceptarea acestora sau excluderea cookie-urilor pentru anumite cazuri specifice sau în general. Excluderea folosirii anumitor module cookie poate limita funcționalitatea site-ului.
6. În vederea realizării atribuţiilor stabilite de lege şi desfăşurării activităţii curente, inclusiv preluarea de comenzi și livrarea produselor, precum şi în vederea aplicării prevederilor legale, inclusiv cele privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date (legislaţia internă şi dreptul comunitar-UE), vă putem solicita anumite date cu caracter personal. În acest sens, vom prelucra, printre altele, următoarele date cu caracter personal: numele și prenumele, număr telefon mobil și/sau fix, adresa de domiciliu/reședință, e-mail, nr. card bancar, data expirării cardului, etc.
7. Beneficiați de dreptul de acces, intervenție, rectificare și portare cu privire la datele pe care ni le furnizați, să limitați prelucrarea realizată de noi și chiar să solicitați ștergerea datelor:
- Dreptul de acces: aveți dreptul să fiți informați ce date stocăm despre dvs și cum prelucrăm aceste date;
- Dreptul la rectificare: dacă observați că datele stocate sunt incorecte, ne puteți cere întotdeauna să le corectăm;
- Dreptul la ștergere: ne puteți solicita oricând să ștergem datele pe care le-am stocat despre dvs.;
- Dreptul la restricționarea prelucrării: dacă nu doriți să ștergi datele, dar nu doriți nici ca noi să le prelucrăm mai departe, ne puteți cere să restricționăm prelucrarea datelor dvs. personale. În acest caz, vom arhiva datele și le vom reintegra în sistemele noastre operative numai dacă doriți. Cu toate acestea, în acest timp nu veți putea efectua comenzi pe Site, căci altfel vă vom prelucra datele din nou.
- Dreptul la portabilitatea datelor: ne puteți solicita să vă transmitem datele stocate despre dvs. într-un format care poate fi citit în format electronic, de către dvs. sau de către o altă persoană responsabilă. În acest context, vă vom pune la dispoziție datele în format ........... ;
- Dreptul de a formula o plângere: dacă, în orice moment, considerați că am făcut ceva în neregulă cu datele dvs. personale sau cu drepturile dvs., vă puteți adresa oricând autorității de supraveghere corespunzătoare (Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, cu sediul în București, Bd. General Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, e-mail: anspdcp@dataprotection.ro)
- Fără a aduce atingere posibilității de a se adresa cu plângere autorității de supraveghere, orice persoană care a suferit un prejudiciu în urma unei prelucrări de date cu caracter personal, efectuate ilegal, se poate adresa instanței de judecată competente. Instanța competentă este cea în a cărei rază teritorială domiciliază reclamantul. Cererea de chemare în judecată este scutită de taxa judiciară de timbru.
8. Vă rugăm să ne aduceți la cunoștință solicitările dumneavoastră, în orice modalitate care este asigurătoare cu privire la identitatea solicitantului și îndreptățirea lui. Vă vom răspunde neîntârziat. Dacă sunteți nemulțumit, aveți posibilitatea să vă adresați ANSPDCP.
9. În situația în care ne contactați telefonic, stocăm conversația cu consimțământul dvs., în scopul asigurării calității serviciilor noastre. În cazuri individuale, folosim înregistrările pentru îmbunătățirea calității serviciilor de relații cu clienții, adică pentru instruirea angajaților noștri. Conținutul informațiilor pe care le stocăm depinde de informațiile pe care ni le furnizați cu ocazia comunicărilor noastre.

DEFINIȚII ȘI TERMENI

1. Vânzător - S.C. HOLIV ECOPLANT S.R.L., persoană juridică de naționalitate română, având sediul social în sat Eriu Sâncrai, comuna Craidorolț, nr. 392, județ Satu Mare, având număr de ordine în Registrul Comerțului J30/859/23.09.2016, cod unic de înregistrare fiscală RO 36582066.
2. Cumpărător – poate fi orice persoană fizică care are vârsta peste 18 ani care își face un cont în site și efectuează o comandă.
3. Cont – secțiunea din site formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite cumpărătorului transmiterea comenzii și care conține informații despre cumpărător și istoricul comenzilor efectuate de cumpărător. Cumpărătorul este responsabil și se va asigura că toate informațiile introduse la crearea contului sunt corecte, complete și actualizate.
4. Coșul meu – secțiune din cont care permite cumpărătorului să adauge produse pe care dorește să le achiziționeze la momentul adăugării sau la un moment ulterior; în cazul în care produsele nu sunt achiziționate la momentul adăugării prin efectuarea comenzii, atunci produsele vor fi șterse din secțiunea coșul meu după o perioadă de maxim 60 de minute de la adăugire.
5. Site – pagina de internet, incluzând și magazinul online, găzduit la adresa web www.allu.ro.
6. Comandă – un document electronic ce reprezintă comunicarea dintre vânzător și cumpărător prin care cumpărătorul transmite vânzătorului, prin intermediul site-ului intenția sa de a achiziționa produse prezentate pe site.
7. Produse – orice produs afișat pe site, inclusiv produsele menționate în comandă, care urmează a fi furnizate de către vânzător, cumpărătorului ca urmare a contractului încheiat.
8. Campanie – acțiunea de a expune în scop comercial, un număr finit de produse având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioadă limitată de timp stabilită de către vânzător.
9. Recenzie – o evaluare scrisă de către cumpărătorul unui produs, evaluare redactată pe baza experienței personale și capacității acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune dacă produsul respectă sau nu caracteristicile menționate pe site.
10. Evaluare – modalitate de exprimare a gradului de satisfacție a unui cumpărător față de un produs. Se exprimă sub formă de stele, fiecare produs putând primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfacție va fi asociat întotdeauna review-ului scris de cumpărător asupra unui produs.
11. Comentariu – apreciere sau observație cu scop critic, pe marginea unei recenzii sau a unui alt comentariu.
12. Întrebare – formulă de adresare către alți cumpărători cu scopul de a obține informații despre produsele din pagina respectivă.
13. Răspuns – informație scrisă care este transmisă cumpărătorului care a adresat o întrebare în site, privind un anumit produs. Răspunsul reprezintă o explicație oferită de un cumpărător unui alt cumpărător în cadrul unei discuții.
14. Tranzacție – încasarea unei sume rezultată din vânzarea unui produs, cumpărătorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către vânzător, indiferent de modalitatea de livrare.
15. Specificații – toate specificațiile și/sau descrierile produselor așa cum sunt precizate în descrierea acestora.
16. Plata on-line – serviciul de plată prestat de către procesatorul de plăți integrat în site, pus la dispoziția cumpărătorilor prin intermediul site-ului în vederea efectuării unei plăți on-line cu cardul.

INFORMAȚII ȘI CARACTERISTICI PRODUSE

1. Vânzătorul prezintă pe site produse cu numele, imaginea, gramajul și cu o scurtă descriere a acestora, permițând cumpărătorului să ia la cunoștință informațiile esențiale înainte de a face o comandă finală/definitivă.
2. Prin efectuarea unei comenzi, cumpărătorul recunoaște că a luat la cunoștință toate datele afișate pe site despre produsele comandate (denumire, preț, ingrediente/compoziție, greutate, cantitate, informații speciale despre produs, diverse limitări de cantitate etc) și că le acceptă fără nicio rezervă.
3. Vânzătorul poate publica pe site informații despre produse și/sau promoții practicate de către acesta, într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil.
4. Toate prețurile aferente produselor prezentate pe site sunt exprimate în lei (RON) și includ T.V.A.
5. Factura fiscală aferentă comenzii va fi emisă în format electronic și transmisă cumpărătorului prin e-mail, în cel mult 2 zile calendaristice de la data confirmării primirii comenzii.
6. Prețul produselor nu conțin costurile de livrare. Totuși în cazul comenzilor de cel puțin 200 lei, livrarea este gratuită.
7. Prețurile și costul total al livrării sunt aplicabile în momentul validării comenzii de către cumpărător.
8. În cazul în care prețul produsului sau unele caracteristici ale acestuia, au fost greșit introduse în baza de date de pe site, sau au fost afișate greșit, iar livrarea nu a fost efectuată, vânzătorul își rezervă dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunța cumpărătorul în cel mai scurt timp despre eroarea apărută.
9. Comanda minimă trebuie să fie constituită dintr-un pachet în valoare de 100 lei.
10. Există o limitare de cantitate comandată la nivel de produs: cel mult 4 bucați/același produs/comanda.
11.Vânzătorul nu răspunde de eventuale daune ori prejudicii izvorâte din utilizarea necorespunzătoare a produselor, de folosirea acestora în alte scopuri decât cel pentru care acestea au fost fabricate, precum și de omisiunea cumpărătorilor de a citi și respecta instrucțiunile de folosire ce însoțesc produsele.

ÎNREGISTRARE CUMPĂRĂTOR

1. Cumpărătorul este orice persoană fizică cu vârsta de cel puțin 18 ani, care are toate drepturile legale să valideze o comandă. Selectând butonul de “confirmare comandă” cumpărătorul confirmă și garantează că este în deplinătatea drepturilor legale să accepte termenii și condițiile de utilizare.
2. Înainte de a efectua prima comandă, cumpărătorul trebuie să se înregistreze pentru crearea unui cont nou, prin accesarea câmpului ”Înregistrează-te aici”, ocazie cu care va completa detaliile personale, a unei adrese de e-mail și o parolă. La crearea contului i se va solicita să bifeze câmpul ”Sunt de acord cu termenii și condițiile de utilizare și politica de confidențialitate”. În cazul pierderii sau uitării parolei aceasta poate fi regenerată accesând link-ul “parola uitată” secțiune unde va introduce adresa de e-mail, urmând ca noua parolă să fie transmisă prin e-mail.
3. Cumpărătorul se poate conecta la contul său în orice moment și poate modifica datele personale, cum ar fi numele, adresa de e-mail sau numărul de telefon. De asemenea, poate vizualiza și comenzile anterioare.
4. Dacă cumpărătorul are deja înregistrat un cont de client, înainte de plasarea unei comenzi va trebui să introducă adresa de e-mail și parola pentru a se autentifica. Dacă se detectează nereguli în timpul înregistrării, cum ar fi de exemplu introducerea parolei greșite de mai multe ori, se vor lua măsurile adecvate pentru a preveni orice prejudicii, atât pentru cumpărător cât și pentru vânzător.
5. În cazul unui volum de trafic neobișnuit de mare provenit din partea unei rețele de internet, vânzătorul își rezervă dreptul de a cere cumpărătorilor introducerea manuală a codurilor de validare de tip captcha, în vederea protejării site-ului.
6. În afară de posibilitatea creării unui cont de utilizator, cumpărătorul se poate înregistra pe Web Site prin profilul său de Facebook – o rețea de comunicare socială, prin serviciul Facebook Connect. La crearea unui cont de utilizator prin Facebook Connect, toate sau o parte din datele necesare pentru înregistrare vor fi trimise direct și automat din contul de Facebook al cumpărătorului înregistrat către Allu.ro. Prin solicitarea înregistrării pe Web Site prin Facebook Connect, cumpărătorul își exprimă acordul expres pentru ca datele solicitate din contul său de Facebook să fie accesate și transferate de către Facebook (Facebook Inc., Facebook Ireland Limited, precum și de către oricare altă persoană care participă la serviciile prestate prin web site-¬ul www.facebook.com si care prelucreaza datele cumpărătorului) către Allu.ro. Prin înregistrarea cu Facebook Connect pentru utilizarea Web Site¬ului, cumpărătorul este de acord cu termenii și condițiile de utilizare Allu.ro. Utilizarea de către cumpărător a acestui serviciu se realizează în numele acestuia în conformitate cu termenii și condițiile de utilizare aplicabile și politicile de confidențialitate și prelucrarea datelor cu caracter personal ale serviciului. Utilizarea serviciului Facebook Connect nu este reglementată prin termenii și condițiile de utilizare si nu face obiectul acestora.
7. Serviciul Facebook Connect nu este un serviciu prestat de Allu.ro. Utilizarea de catre cumpărător a acestui serviciu se realizează în numele acestuia în conformitate cu termenii și condițiile de utilizare aplicabile și politicile de confidențialitate și prelucrarea datelor cu caracter personal ale serviciului. Utilizarea serviciului Facebook Connect nu este reglementată prin termenii și condițiile de utilizare si nu face obiectul acestora.

EFECTUAREA ȘI ANULAREA COMENZII

1. În vederea efectuării unei comenzi, cumpărătorul trebuie să urmeze instrucțiunile afișate pe site în acest sens.
2. Înaintea validării comenzii, cumpărătorului i se va pune la dispoziție un recapitulativ al informațiilor legate de comandă (număr produse comandate, suma comenzii, tipul de livrare, perioada de livrare și adresa selectată pentru livrare), iar acesta validează apăsând butonul “confirmare comandă”. Toate comenzile nevalidate nu vor putea fi onorate. Doar simplul fapt de a adăuga produse în coș nu înseamnă că a fost validată comanda.
3. Vânzătorul confirmă înregistrarea comenzii printr-un e-mail trimis automat către cumpărător, prin intermediul căruia i se vor comunica următoarele informații: lista cu articolele comandate, prețurile produselor, tipul de livrare, adresa de livrarea și valoarea totală de plată incluzând taxa de livrare.
4. Prin finalizarea comenzii, cumpărătorul consimte ca vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil și agreat de vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea cumpărătorului.
5. După efectuarea comenzii și confirmarea prin e-mail privind primirea comenzii, cumpărătorul are dreptul să renunțe la comanda făcută, în termen de 24 h de la data primirii de la vânzător a confirmării comenzii. Pentru anularea comenzii, cumpărătorul va transmite prin e-mail vânzătorului că renunță la comanda efectuată, și în cazul în care comanda efectuată a fost achitată cu plata on-line, atunci cumpărătorul va indica prin același e-mail și contul bancar unde să i se restituie plata efectuată.
6. În cazul în care cumpărătorul renunță la comanda efectuată, în condițiile arătate la punctul precedent, dacă comanda a fost achitată prin plata cu cardul, atunci vânzătorul va rambursa suma plătită, inclusiv cheltuielile de transport, în maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informării vânzătorului. Suma va fi returnată în contul bancar indicat prin e-mail de cumpărător.
7. În cazul plăților on-line vânzătorul nu este responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de cumpărător, cum ar fi de exemplu: comisioane bancare ori comisioane de conversie valutară.
8. In cazul in care comanda este anulată, autorizarea cardului bancar utilizat pentru efectuarea plății poate fi anulată. Vă informăm că este posibil ca banca emitentă a cardului bancar să nu recunoască sumele anulate care derivă de la procesatorul de plăți utilizat de vânzător. În consecință, autorizarea inițială poate să rămână înregistrată în contul bancar al cumpărătorului până la expirarea acesteia. Acest lucru poate dura între 1 și 4 săptămâni, în funcție de politica băncii emitente a cardului. Dacă cumpărătorul dorește stergerea autorizării într-un termen mai scurt, trebuie să contacteze în acest sens banca emitentă a cardului.
9. Înregistrarea comenzii nu garantează și livrarea tuturor produselor din comanda plasată. În cazul în care anumite produse din comandă devin indisponibile vânzătorul își rezervă dreptul de a rambursa prețul dacă s-a plătit on-line, sau de a înlocui produsul indisponibil, în funcție de cum s-a convenit în prealabil cu cumpărătorul.
10. Prețul produselor se poate achita on-line cu cardul în momentul efectuării comenzii, sau se poate achita în sistem ramburs.

LIVRARE ȘI RETUR

1. Livrarea produselor se face prin curier rapid și doar pe teritoriul României.
2. Cumpărătorul trebuie să se asigure că poate recepționa comanda efectuată facilitând accesul curierului în locația menționată în comandă. În cazul în care curierul nu poate avea acces la adresa comunicată, cumpărătorul va fi înștiințat, iar livrarea nu se va onora.
3. Costul de livrare este de 20 lei. În cazul comenzilor de cel puțin 200 lei, livrarea este gratuită. În cazul în care prețul produselor comandate se achită în sistem ramburs, în afară de costul de livrare se va mai adăuga suma de / o sumă variabilă de 2 % din preț.
4. Cumpărătorul are obligația de a verifica corectitudinea informațiilor furnizate cu privire la adresa de livrare, anterior validării comenzii. (numele străzii, numărul bloc-ului/clădirii, etajul, apartament, zona). În cazul apariției unor erori la introducerea acestor informații, vânzătorul nu va fi făcut responsabil pentru imposibilitatea livrării comenzii. În cazul imposibilității livrării din culpa cumpărătorului, vânzătorul va returna acestuia doar prețul produselor comandate, nu și costurile de transport, indiferent de valoarea comenzii.
5. Verificarea vizuală a produselor va fi făcută în mod succinct în prezența curierului (deschiderea coletului la primire). În cazul unui incident survenit în urma livrării comenzii, cumpărătorul are dreptul să refuze primirea comenzii solicitând curierului să certifice data și felul incidentului apărut printr-un proces-verbal. De asemenea, cumpărătorul se obligă să contacteze vânzătorul, într-un interval de cel mult 24 h de la primirea produselor, prin e-mail sau la numărul de telefon afișat pe site și să reclame problemele apărute. După acest interval de timp, orice reclamații ulterioare privind numărul și felul produselor livrate, ori după caz eventualele deteriorări ale ambalajului nu vor fi primite. Vânzătorul se angajează să răspundă tuturor cererilor și reclamațiilor în cel mult 2 zile lucrătoare de la primirea acestora.
6. Livrarea produselor se va realiza, estimativ în termen de 1-3 zile lucrătoare de la data înregistrării și confirmării primirii comenzii.
7. Este posibilă returnarea doar a produselor din categoria de produse alimentare fără condiții de temperatură controlată de depozitare și transport.
8. În cazul produselor alimentare fără condiții de temperatură controlată de depozitare și transport, cumpărătorul are dreptul să returneze produsele în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor, caz în care acesta va solicita returul prin e-mail sau prin telefon la adresele indicate pe site, după care va returna produsele prin curierul și la adresa indicate de vânzător. Costurile de transport pentru returnarea produselor sunt suportate de vânzător doar în cazul în care produsele sunt neconforme calitativ și/sau ambalajul este deteriorat. În oricare altă situație, costurile de transport pentru returnarea produselor sunt suportate de cumpărător.
9. După primirea produselor returnate, vânzătorul nu va accepta returul în cazul în care ambalajul este deterioarat ori desfăcut, produsul a fost desigiliat, sau dacă produsul este alterat din cauza condițiilor inadecvate în care le-a păstrat / depozitat cumpărătorul (de exemplu, în spațiu cu umiditate ori căldură excesivă care au condus la deterioarea / alterarea ambalajului ori chiar a produsului), potrivit dispozițiilor art.16 lit.e) din O.U.G. nr.34/2005.
10. În cazul în care vânzătorul acceptă returnarea produselor, acesta va returna clientului atât prețul produselor cât și costurile de transport, în termen de cel mult 14 zile calendaristice de la data primirii produselor returnate, în contul bancar indicat în scris de către cumpărător.
11. În cazul în care vânzătorul nu acceptă returnarea produselor, pentru motivele arătate mai sus, acesta va notifica cumpărătorul în cel mult 2 zile calendaristice de la data primirii produselor returnate

SOLUȚIONAREA LITIGIILOR

1. “Termenii și condițiile” sunt guvernate de legea română. Eventualele dispute vor fi soluționate pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente.
2. De asemenea, cumpărătorul în calitatea sa de consumator, în vederea îndrumării privind drepturile și obligațiile sale, are posibilitatea să acceseze următorul link:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=RO

LIMITAREA RĂSPUNDERII

1. Allu.ro depune toate eforturile ca informațiile disponibile pe Web Site să fie corecte și actualizate, însă nu garanteaza autenticitatea și deplinătatea conținutului și nu își asumă termene pentru actualizarea informațiilor, cu excepția cazului în care se specifică altfel pe Web Site. Allu.ro depune toate eforturile pentru a furniza serviciile în vederea utilizării normale de către cumpărător, dar nu este obligat și nu garantează că serviciile furnizate vor satisface cerințele cumpărătorului sau că serviciile vor fi continue, la timp și sigure. Prin acceptarea termenilor și condițiilor de utilizare, cumpărătorul declară că utilizarea serviciilor furnizate va fi în întregime pe riscul său și pe răspunderea sa, și este de acord că Allu.ro nu va fi răspunzator pentru orice fel de daune care pot fi suferite de către cumpărător în cursul utilizării serviciilor și a Web Site¬ului, exceptând cazul în care daunele produse sunt cauzate de Allu.ro în mod intenționat sau sunt datorate culpei sale grave.
2. În limitele permise de lege, Allu.ro furnizează serviciile, și Web Site¬ul în forma "existentă" și "disponibilă" și nu oferă nicio declarație sau garanție de niciun fel, expresă sau implicită, privind conținutul sau disponibilitatea serviciilor, sau privind faptul că acestea vor fi furnizate la timp și fără erori sau că erorile vor fi corectate. Sub rezerva celor specificate în mod expres, Allu.ro nu va avea nicio răspundere față de cumpărător pentru oricare pierderi sau daune directe, indirecte, speciale sau conexe născute din contract, în baza legii (inclusiv neglijență) sau care iau naștere altfel prin utilizarea sau imposibilitatea utilizării serviciilor. În cazul în care Allu.ro este făcut răspunzător față de cumpărător, răspunderea totală și cumulată este limitată la prețul de cumpărare al produselor comandate și achitate. Acest fapt nu include sau nu limitează în niciun fel răspunderea Allu.ro pentru orice situație în care ar fi nelegală excluderea sau limitarea răspunderii, inclusiv în situația răspunderii pentru decesul sau vătămarea fizică cauzată de neglijență, pentru fraudă ori declarație frauduloasă.
3. Allu.ro nu va fi răspunzător pentru daunele sau pierderile de profit suferite de către cumpărător, produse ca urmare a încetării, modificării sau limitării serviciilor sau ca urmare a dezactivării contului de utilizator datorită încălcării termenilor și condițiilor de utilizare, sau a încălcării legislației în vigoare, ori datorită unor informații sau decizii emise de către autoritățile competente.

DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ

1. Toate drepturile, titlurile sau interesele născute din și cu privire la servicii sunt și vor rămâne proprietatea exclusivă a Allu.ro, în calitate de deținător sau licențiat al tuturor drepturilor de proprietate intelectuală asupra Web Site¬ului, precum și asupra materialului publicat pe acesta. Aceste opere sunt protejate de drepturi de autor, mărci, legislația din România și alte tratate internaționale. Nicio prevedere din cuprinsul termenilor și condiții de utilizare nu vă conferă dreptul de a utiliza numele Allu.ro sau oricare dintre mărcile, logo¬urile, numele de domeniu, alte caracteristici comerciale distinctive sau alte materiale protejate prin drepturi de autor ale Allu.ro. Oricare păreri, comentarii sau sugestii pe care le puteți furniza cu privire la Allu.ro sau servicii sunt oferite în întregime în mod voluntar și Allu.ro va fi liber să le utilizeze astfel cum consideră, fără nicio obligație față de cumpărător. Nu este permisă copierea, reproducerea, republicarea, descărcarea, difuzarea, transmiterea, punerea la dispoziția publicului sau utilizarea niciunui conținut de pe Web Site¬ul Allu.ro, prin acestea înțelegându-se inclusiv conținutul text, elemente de design, grafică, interfețe și ilustrații, în niciun mod, cu excepția utilizării acestora în scop personal, necomercial.
2. Serviciile pot conține link¬uri la site¬uri sau resurse ale terților. Cumpărătorul confirmă și este de acord că Allu.ro nu este răspunzător pentru: (i) disponibilitatea sau acuratețea respectivelor site¬uri sau resurse sau (ii) conținutul, produsele sau serviciile aflate pe sau disponibile din respectivele site¬uri sau resurse. Link¬urile la respectivele site¬uri sau resurse nu constituie nicio aprobare sau asociere dintre Allu.ro și respectivele site¬uri sau resurse ori cu privire la conținutul, produsele sau serviciile disponibile din respectivele site¬uri sau resurse. Cumpărătorul recunoaște responsabilitatea sa exclusivă pentru și își asumă întreg riscul ce derivă din utilizarea oricăror asemenea site¬uri sau resurse.